Sari la conținut
Recomandari IslamRo
  • Staţi acasă, izolaţi-vă! Coronavirus loveşte în întreaga lume.
  • Profetul Mohammed (Pacea şi binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: „Dacă auzi că o anumită boală s-a declanşat într-un anumit loc, nu merge acolo şi dacă aceasta se declanşează într-un loc în care te afli deja, atunci nu părăsi acel loc…” (relatat de Bukhari şi Muslşim)

Samirah Alqady

Membru IslamRo
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    7
  • Time Online

    22d 12h 40m 43s

Samirah Alqady a câștigat ziua ultima dată pe Decembrie 13 2018

Samirah Alqady a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

9 Neutral

Despre Samirah Alqady

  • Rang
    Avansat

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Dacă unii dintre noi n-ar accepta implantarea unui cip sub piele nici în ruptul capului, alții n-au nevoie de prea multe îndemnuri și argumente pentru a se lăsa înduplecați și a-și da acordul pentru a le fi aplicată această procedură, atât de controversată în plan etic și religios. Iată ce relatează ActiveNews: „Cipul implantat sub piele nu mai este chiar un vis sau o obsesie a conspiraționiștilor. În urmă cu doi ani, când a apărut informația, totul părea că va fi un experiment nereușit. Situația s-a schimbat acum. Epicenter este un spațiu de lucru din Stockholm, unde atât angajații, cât și alte persoane care ajung acolo caută să-și implanteze un astfel de microcip. Microcipul nu este mai mare decât un bob de orez și poate fi folosit pentru mai multe lucruri. Cu ajutorul microcipului instalat sub piele, angajații pot deschide uși, așa cum ar face cu o cheie sau cu un card de acces. De asemenea, pot să folosească imprimantele din incinta spațiului de lucru și pot chiar să folosească implantul pe post de card de credit, astfel încât să-și cumpere diverse de la cantină. Epicenter este o companie care găzduiește sediile a mai mult de 100 de companii, care au mai mult de 2.000 de angajați. Compania a implantat cipuri experimental din ianuarie 2015. Totuși, angajații pot alege să primească un card cu cip, în caz că refuză implantarea. Acum, aproximativ 150 de lucrători au deja cipuri implantate în mână.” Argumentele anti-cip inspirate din scrierile religioase creștine nu pot fi acceptate de către un ateu, format într-un mediu refractar la creștinism. Totuși, cei care acceptă, cu seninătate, să li se implanteze cipuri ar putea să-și folosească măcar rațiunea din dotare, pentru a-și pune întrebări și a conștientiza riscurile pe care le implică un asemenea dispozitiv purtat 24 de ore din 24, ce ar putea fi folosit, lejer, pentru o monitorizare discretă a individului. Și nu numai. Trăim vremuri (tot mai) complicate! Autor: Tomi Tohaneanu Sursa: Active News
  2. Samirah Alqady

    umrah-Silver.jpg

  3. Samirah Alqady

    Ammar-660x350.jpg

  4. Samirah Alqady

    original.jpg

  5. Samirah Alqady

    islamic-architect.jpg

  6. Samirah Alqady

    islam960_720.jpg

  7. Samirah Alqady

    images.jpg

  8. Samirah Alqady

    fatiha.jpg

  9. Samirah Alqady

    bismillah.jpg

  10. Samirah Alqady

    sirat.jpg

  11. Samirah Alqady

    masjid-an-nabawi.jpg

  12. Samirah Alqady

    1.jpg

  13. Samirah Alqady

    Alcoolul in Islam

    Islamul fiind un mod de viață și nu doar o religie care se practică în cadrul strimt al moscheii, a dezbătut orice lucru ce ține de viața de zi cu zi a fiecărui om; Spune Allah în Coran: Pentru a vedea care este opinia islamului în privința alcoolului nu putem decât să cercetăm cele două surse ale islamului; Coranul și Sunnah. Coranul, prima sursă a islamului a vorbit de alcool în mai multe versete care, atunci când le studiem cu atenție vedem că de fapt ele vorbesc de etapele în care a fost interzis alcoolul. Vorbim de alcool în timp ce Coranul vedem că vorbește de vin, nu de alcool. Înainte de a trece la etapele menționate vom încerca să facem lumina în privința termenului de vin menționat în Coran. Coranul în privința multor aspecte ce privesc cele permise (halal) și interzise (haram) vedem că vine cu reguli generale fără a intra în detalii costisitoare, menționează o regulă generală pe baza căreia putem face lumină în celelalte detalii asemănătoare, sau menționează cauza interzicerii tocmai pentru a scoate la lumină toate celelalte lucruri care întrunesc aceleași cauză. Alcoolul se încadrează în această regulă a islamului, astfel încât Coranul s-a limitat la menționarea vinului fiind cel mai renumit și consumat alcool de atunci. Etapele interzicerii alcoolului: 1 – În această primă etapă Coranul se adresează unei comunități dependente de această băutură( lucru dovedit de istorie și chiar de poeziile perioadei preislamice), Spune Allah: “Ei te întreabă despre vin (khamr)și despre jocurile de noroc (maysir) Spune: “În amândouă este mare păcat și sunt și unele foloase pentru oameni, dar în amândouă păcatul este mai mare decât folosul!” (Baqara:219) Vedem cum în acest verset Allah nu a negat foloasele alcoolului dar a scos în evidență că daunele, păcătul este mai mare. Aceasta era primul semn către oamenii care mergeau pe calea lui Allah. După ce acest verset a tărăgănit în auzul credincioșilor și chiar i-a determinat pe unii dintre ei să renunțe la consumul alcoolului a venit al doilea mesaj divin: O, voi cei care credeți! Nu vă apropiați de Rugăciune [As-Salat] atunci când sunteți beți, ca să știți ce spuneți [lui Allah], nici atunci când sunteți necurățați - doar dacă sunteți călători pe drum - până ce nu vă veți curăța! Iar dacă sunteți bolnavi sau în călătorie, ori dacă unul dintre voi se întoarce din locul unde și-a făcut nevoile, sau ați atins muierile și nu găsiți apă, atunci căutați țărână măruntă curată și treceți-vă palmele peste față și peste mâini, căci Allah este Îngăduitor, Iertător [‘Afuww, Ghafur]. Al doilea mesaj a lui Allah a răsunat auzul credincioșilor și în același timp i-a inclus pe toți în programul de dezalcoolizare stabilit de Allah sub îndrumarea profetului (pacea și binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) Era foarte greu pentru ei să vină la rugăciune cu mintea limpede, mai ales ă rugăciunile erau la ore stabilite, cinci rugăciunii care cuprindeau ziua lumină. Cei care doreau să consume în continuare alcoolul nu aveau la dispoziție decât timpul de după rugăciunea de noapte astfel încât dimineață când se trezeau la rugăciune să fie cu mintea limpede. Acest pas i-a determinat pe mulți să renunțe la acest viciu. Era timpul ca toți musulmanii să spună stop poftelor lumești, era timpul ca Allah să lumineze atât mințile cât și corpul oamenilor, era timpul ca punctul să fie pus pe ”i”. Allah a hotărât: ”O, voi ce care credeți! Vinul, jocul de noroc, pietrele ridicate [idolii] și săgețile [pentru prezicere] sunt numai murdării din lucratură lui Șeitan. Deci feriți-vă de ele ca să izbândiți! Doară Șeitan dorește să semene între voi dușmănie și ură, prin vin și prin jocul de noroc, și să vă abată de la pomenirea lui Allah și de la rugăciunea [As-Salat]. Oare nu vă veți opri voi [de la acestea]?” [Maide:90-91] Allah a interzis vinul (alcoolul) după acest program de dezalcoolizare bine stabilit, cum să nu fie benefic odată ce este programul lui Allah, Creatorul oamenilor, Cel ce cunoaște cel mai bine ceația Sa. Drept argument este istoria care vorbește de șuvoaie de alcool pe străzile Medinei. Fiecare credincios care auzea versetul interzicerii cotrobăia prin casă fiecare sticlă de alcool, fiecare butoi sau damigeană pe care o vărsa sau o spărgea pentru a scăpa de ceea ce Allah a interzis, pentru a se lepăda de orice armă a satanei. Vinul a mai fost menționat în povestea profetul Yusuf (Iosif) cu cei doi colegi de temniță atunci când a fost acuzat pe nedrept. Și au intrat împreună cu el în temniță doi tineri. Și a zis unul dintre ei: “Eu m-am văzut storcând [struguri pentru] vin”. Iar celălalt a zis: “Iar eu m-am văzut purtând pe cap pâine, din care mâncau păsările. Vestește-ne nouă tâlcuirea acestora, căci te vedem pe tine dintre binefăcători!” ( Yusuf 36) O, voi, tovarăși ai mei de temniță! Unul dintre voi va da stăpânului său să bea vin. Cât despre celălalt, el va fi răstignit, iar păsările vor mânca din capul lui. S-a hotărât treaba asupra căreia voi îmi cereți sfat!” (Yusuf 41) Allah vorbind de ziua de Apoi, de viața de după moarte a descris viața celor din Rai și celor din Iad, aici a pomenit vinul ca fiind o binecuvântare de la El pentru robii lui pioși cei care vor intra in Rai, dar vedem cu vinul raiului nu este precum vinul de pe pământ, așa cum vor fi toate binecuvânările din Rai asemănătoare ca aspect diferite ca gust. În acest verset vedem că Allah ne prezintă această băutură ca binecuvântarea care nu va da stare de amețeală, nu va tulbura mintea omului și dimpotrivă va fi plăcere pentru cei care o vor consuma, nu va da starea de ebrietate, nu va da dureri de cap, comportament neadecvat sau necontrolat, stare de vomă, comă alcoolică…. Iată descrierea Raiului care le-a fost făgăduit celor cu frică de Allah: în el sunt râuri cu apă care nu este stricată și râuri cu lapte al cărui gust nu se strică și râuri de vin spre plăcerea celor ce beau și râuri de miere limpede. Și vor avea în el din toate rodurile precum și iertare de la Domnul lor. [Oare sunt ei] ca acela care va sălășlui veșnic în Foc și ca aceia cărora li se va da să bea apă clocotită, ce le va mărunți intestinele? (Muhammed 15) Islamul a acceptat tot ce este folositor omului șia interzis ceea ce îi dăunează, fără îndoială că alcoolul se încadrează în a doua categorie. A doua sursă a islamului, Sunnah a accentuat ceea ce Coranul a transmis, în acest sens vedem multe relatări ale profetului (pacea și binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) Enes ibn Malik a relatat că profetul(pacea și binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a blestemat 10 în privința alcoolului: 1 – Cel ce stoarce struguri (pentru a face vin) 2 – Cel care cere să i se stoarcă 3 – Cel care consumă 4 – Cel care cară ( transportă, distribuie, etc) 5 – Cel care o primește 6 – Cel care oferă 7 – Cel care vinde 8 – Cel care folosește bani procurați din vânzare 9 – Cel care cumpără 10 – Cel pentru care a fost cumpărat. Relatat de Tirmizi Un bărbat i-a oferit cadou profetului (pacea și binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) un vas cu vin la care profetul l-a întrebat: Știi că Allah l-a interzis? A spus: Nu, apoi i-a șușotit ceva unui prieten, profetul l-a întrebat: Ce i-ai șoptit? A spus: I-am poruncit să-l vândă. Profetul(pacea și binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) i-a spus: Cel care a interzis consumul vinului a interzis și vânzarea lui. (Relatat de Muslim) Orice băutură care îmbată este interzisă. Fără îndoială Allah a promis că cei care vor consuma alcool vor bea în ziua de Apoi ”tinetul habal”, au întrebat: Trimis a lui Allah, ce este ”tinetul habal”? A spus: Sudoarea celor din Iad (sudoarea, puroiul și lichidele ce rezultă din corpurile mistuite de foc. (Relatat de Muslim). Abdullah ibn Amr a relatat că profetul (pacea și binecuvântarea lui Allah fie asupra sa!) a spus: Cine bea vin și se îmbată Allah nu acceptă rugăciunea lui 40 de zile și dacă moare intră în Iad iar dacă se căiește, Allah î-l iartă. Dacă revine, bea din nou și se îmbată Allah nu îi primește rugăciunea 40 de zile și dacă moare intră în Iad iar dacă se căiește, Allah î-l iartă. Dacă revine, bea din nou și se îmbată Allah nu îi primește rugăciunea 40 de zile și dacă moare intră în Iad iar dacă se căiește, Allah î-l iartă. În caz că revine, fără îndoială Allah a promis că va bea în ziua de Apoi ”radgatul habal”, au întrebat: Trimis a lui Allah, ce este ”radgatul habal”? A spus: Sudoarea celor din Iad (sudoarea, puroiul și lichidele ce rezultă din corpurile mistuite de foc. (Relatat de Ibn Mageh)
  14. Samirah Alqady

    Invata limba Araba!

    Manual explicit in limba romana ce contine toata gramatica limbii arabe inclusiv exemple si chiar exercitii, usor pentru a invata gramatica limbii arabe. Manual de Limba Araba_Ives Goldenberg.pdf
  15. In ultimele 2 secole, conceptul de “terorism Islamic”a fost foarte des discutat. Odata cu atacurile teroriste din 11 septembrie asupra New Yorkului si Washingtonului, conceptul a revenit in topul agendei internationale. Ca musulmani, noi am condamnat aceste atacuri si ne-am prezentat sincerele condoleante poporului American. Scopul acestui articol este de a explica faptul ca Islamul nu este o sursa de violenta si ca violenta nu isi are locul in Islam. Foarte important de mentionat este faptul ca identitatea teroristilor care au atacat America nu a fost identificata. Exista indicii care ar indica apartenenta acestor atacatori la mai multe centre. Ar putea fi vorba de o organizatie comunista care dispretuieste valorile americane sau chiar de o organizatie fascista care se opune administratiei federale, ori chiar o organizatie secreta dintr-un alt stat. Totusi, acesti raufacatori au identitati de musulmani insa teroarea care au provocat-o nu poate fi catalogata ca “teroare islamica” prin simplu motiv ca nu am auzi de o “teroare evreiasca”daca raufacatorii ar fi evrei sau de o “teroare crestina” daca ar fi crestini. Sa ucizi oameni inocenti in numele religiei este inacceptabil. Trebuie sa constientizam ca printre cei ucisi la 11 septembrie se aflau si oameni care ii iubeau pe Iisus(crestini), Moise(evrei) dar si musulmani. Uciderea de oameni inocenti este un mare pacat care aduce cu el chinurile iadului. De aceea, o persoana religioasa care are frica de Dumnezeu nu ar putea comite o asemenea fapta. Agresorii pot fi in stare de atata violenta doar cu intentia de a ataca religia. Ei apeleaza la violenta pentru a prezenta religia ca un rau in ochii oamenilor, pentru a desparti oamenii de religie dar si pentru a genereza ura si reactii impotriva oamenilor credinciosi. De aceea, fiecare atac impotriva poporului American care are o fatada” religioasa” este de fapt un atac impotriva religiei. Religia indeamna la dragoste, pace si dragoste printre credinciosi. Terorismul insa este oposul religiei, cerand varsare de sange si rautate. De aceea, originile unui act terorist ar trebui cautate in necredinta si nici intr-un caz in religie. Oameni cu o gandire fascista, comunista , rasista sau materialista asupra vietii ar trebui sa fie suspectati ca potentiali raufacatori .Numele sau identitatea unui raufacator nu este importanta. Daca un asemenea om poate ucide oameni nevinovati fara sa clipeasca, atunci clar avem de a face cu un necredincios, nici intr-un caz cu un adept religios. Acel om este un criminal fara frica de Dumnezeu, al carui scop principal este sa verse sange si sa raspandeasca teroarea. Din acest motiv, “teroarea islamica”este un concept eronat care contrazice mesajul Islamului. Prin nici un mijloc, religia islamica nu poate concura cu teroarea. Mai mult, “teroarea”: este in Islam un mare pacat iar musulmanii sunt responsabili de prevenirea acestor acte si de aducerera pacii si dreptatii pe pamant. Valorile Coranului: Bunatate, justitie si pace Teroarea in intelesul larg este violenta comisa impotriva unei tinte non-militare din scopuri politice. Tinta terorii o reprezinta oameni inocenti a caror greseala in ochii teroristilor ar fi faptul ca reprezinta “o alta opinie”decat a lor. Coranul este o Carte revelata oamenilor ca un ghid pe calea adevarului, si in aceasta carte, Dumnezeu indeamna omul sa adopte o morala buna. Aceasta moralitate este bazata pe concepte precum dragostea, mila, toleranta si intelegerea.In Coran, Dumnezeu cheama toti oamenii la morala islamica prin care intelegerea, pacea si toleranta ar putea fi experimentate in toata lumea. "O, oameni nu urmati pasii lui Seitan, caci el va este dusman invederat ". (Surat al-Baqara: 168) Valorile Coranului plaseaza musulmanul ca fiind responsabil de tratamentul tuturor oamenilor, atat musulmani cat si non- musulmani, indemna-l sa se comporte cu banatate si dreptate cu ei. “Si nu umbla dupa stricaciune pe pamant, Allah nu ii iubeste pe cei care fac stricaciune”. (Surat al-Qasas: 77) Uciderea unei persoane fara motiv este una dintre cele mai evidente exemple de neascultare.Dumnezeu reia in Coran o lege pe care ulterior a revelat-o evreilor in vechiul testament:. “De aceea am prescris noi pentru fii lui Israel ca cel care ucide un suflet nevinovat de uciderea altui suflet sau de o alta stricaciune pe pamant, este ca si cand i-ar ucide pe toti oamenii, iar cel care lasa in viata un suflet este ca si cum i-ar lasa in viata pe toti oamenii”. (Surat al-Ma'ida: 32) Precum sugereaza versul, o persoana care ucide un singur om, se face vinovata de uciderea unei intregi umanitati. Este evident ce mari pacate sunt crimele, masacrurile si atacurile, cunoscute sub numele de ätacuri sinucigase comise de teroristi..Dumnezeu ne informeaza cum vicioasa fata a terorismului va fi pedepsita in ziua de apoi dupa cum urmeaza in urmatorul vers: “Ci drumul pentru dojana este impotriva celor care-i napastuiesc pe ceilalti oameni si savarsesc faradelegi pep amant, fara de dreptate.Acestia vor avea parte de un chin dureros. ! ». (Surat ash-Shura: 42) Cele de mai sus demonstreaza ca actele organizate de teroare impotriva oamenilor inocenti sunt impotriva Islamului si ca nici un musulman nu ar putea comite asemenea fapte, musulmanii fiind responsabili in a-i opri pe acei oameni si de a instaura pacea si securitatea in toata lumea. Sa fii musulman nu poate fi sinonim cu a fi terorist. Sa fii musulman, inseamna sa fii solutia la teroare. Merita sa ne intrebam cum a luat nastere sintagma de “teroare islamica”?( va fi prezentata intr-un alt articol) Pana la urma, o analiza atenta a caracterelor teroristilor demonstreaza ca terorarea nu este un fenomen religios ci unul social. Harun Yahya

România in stăre de urgenţă

Starea de alertă permite autorităţilor să ia orice măsuri pentru prevenirea şi înlăturarea pericolelor pe care le presupune constatarea unei situaţii de urgenţă. Allah să ne binecuvânteze şi să ne protejeze ţara, România

coronavirus-.jpg

×